środa, 27 kwietnia 2011

Cennik

Pomyślałam sobie ze stworzę Cennik Reklam ;] Oczywiście Ameryki nie odkryłam ,ale co mi tam ^^
Blog dopiero się rozkręca, więc na razie ceny będą małe.
                                  CENNIK REKLAM:
Reklama bloga w poście- 3sd
Reklama bloga w pasku bocznym- 3sd
Reklama siebie na stardoll (swojego apartamentu, albumu, scenerii, głosowania na cg)-2sd
Reklama Starbazaru-2sd
Reklama klubu w poście lub pasku bocznym - 2sd
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Jeśli chcecie taką reklamę o piszcie pod tym postem. Gdy już ją 'zmówicie' napiszę wam w księdze gości kiedy coś wystawię w Starbazarze.
Jeśli coś jest niejasne to dokładnie wyjaśnię jak to się odbywa:
zamawiając reklamę musisz mieć powyżej 500 sp lub być ss. Tylko w ten sposób będziesz mół/a kupić coś ode mnie za cenę reklamy lub wysłać mi prezent(o wartości ceny reklamy)
Gdy zamówisz reklamę bloga lub klubu musisz:
-podać mi adres bloga i jego nazwę (może byc w komentarzu pod tym postem)
- Napisać coś o blogu np: kiedy go założono itp
Uwaga: w ceny reklam nie wliczona jest prowizja ze Starbazaru!
Jeśli nie będę ss a osoba która chce reklamę będzie to wysyła mi prezent o wartości reklamy.
Mam nadzieję że wszystko wyjaśniłam ;)
+ Pisząc KAŻDY komentarz pod postem piszcie tez swoje nicki ze Stardoll. Wtedy łatwiej będzie nam cię znaleźć jeśli np wygrasz jakiś konkurs ;]
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie u mnie w księdze gości.
Reklamy w pasku bocznym są na 2 tygodnie ;)
__________________________________________ 
No i zapomniałam dodać że sd z reklam nie idą na moje konto. Z nich będą organizowanie loterie, mini konkursy itp ;]
Więc im więcej reklam zamówicie tym więcej sd możecie wygrać ;)

Brak komentarzy: