piątek, 13 maja 2011

Do zobaczenia;*

Sam tytuł posta mówi wszystko- to koniec. Wraz z Kingą podjęłyśmy taką decyzję. Co więcej, nie będziemy już grały w Stardolla. Przez tą zmianą, całkowicie się on nam odwidział. Postanowiłyśmy, ze pieniądze będziemy inwestować w coś innego. Co więcej, chyba dojrzałam i teraz rozumiem, że doładowania ss i sd były głupotą. Zmarnowałam realne pieniądze na coś co sprawiało mi przyjemność, jednak nie miało pozytywnego wpływu na moje życie. Niedługo koniec roku, trzeba zająć się ocenami, potem wakacje. Do tej pory po przyjściu ze szkoły siadałam przed komputerem. Mam 14 lat, najwyższy czas zacząć 'żyć' pełnią życia ;)
Szkoda mi tego bloga, bardzo się przywiązałam, jednak szybko znudziło mi się pisanie notek, i wraz z Kingą psiałyśmy je z przymusu. Jednak nadal będe obserwowała inne blogi, i możliwe że niedługo spotkacie mój inny blog na którym prawdopodobnie będę pisała książki itp ;)
Bloga nie usuniemy. Być może 'naprawią' Stardolla czyli cofną tą zmianę z tymi starmonetami itp. Wtedy może wrócimy ;)
Nie wiem czy nie sprzedam moojego konta (PunkSher1). Wszystko muszę przemyśleć ;)
No cóż, dziękuję osobom, które komentowały posty i dzięki którym miałam dla kogo pisać;) Mam nadzieje że niedługo znowu się spotkamy;)
Pa pa;*
PunkSher1 & Kingaxdd1

1 komentarz:

Aleksandra pisze...

ślicznie ;****
Pozdr.